Wednesday, September 28, 2011

How did I get here?

Before i begin, i gotta say yesterday was one of the craziest days i've had in a long time. Nothing extremely crazy happened, but a whole bunch of small (and not so small but not outta control) calamities just kept happening. Like really, tho? IDK what kind of negative vibes i was putting out for yesterday to have happened. Anywho, yesterday is past so on to my post...

Sometimes i just sit and wonder, how did i even get here. How did we get to this point. What happened to lead to this situation/conclusion. I mean, one day everything was peaches and the next thing you know everything is apples and your left wondering what the hell...how did that ish happen? Maybe i should have taken that left turn at Albuquerque (Bugs Bunny Reference)!

Well im there now. I don't want to call it a crossroads even though i secretly know that's what it is because when you're at a crossroads, you have to make a decision, which is something i don't want to do right now. You have to ask questions that you probably don't want to know the answer to. Once you open Pandora's box, there's no closing it. Whats on the table is whats on the table. Can't un-see what you've seen and you can't un-hear what you've heard. Been there, done that, bought the tshirt! So i guess what im doing is just sitting at the intersection and ignoring the sign waiting for a sign to tell me which way to go.

The truth is, even though i don't know how i got to this "point" i do know what i should do. I just gotta grow a pair and actually do it. But its not easy. :(

6 comments:

  1. I guess I know how you are feeling...well, to an extent. From experience, I know its a good thing, because you are moving on to another level which is better than where you are now (hey, it may not seem like it right now, but trust me.
    Just concentrate on moving on, it makes it a lot easier...I think! Really glad you know what to do.

    ReplyDelete
  2. When the time is right to spill, you'll know

    ReplyDelete
  3. yeah true these kinda feelings occur most times, you will be fine that I know for sure. first time here, check my blog out sometime too. thnx

    ReplyDelete
  4. hmmm,I can imagine how you feel,please don't make any rash decision just focus and concentrate,you'll pull through.
    so much sadness around blogville oh

    ReplyDelete
  5. u said a lot without really giving us much info lol..way to go!!
    i trust u have a good head on your shoulder, you'll be fine :)

    ReplyDelete
  6. @Ema- yeah, but knowing what to do is the easy part. Actually doing it is the difficult one :/

    @Ginger- i hope so

    @Priscy- thanks for stopping by, now following urs too :)

    @gretel- rash decisions are never my style. if anything i think about things too much lol

    @kitkat- well people i know read this blog too, can't spill the beans about everything lol.

    ReplyDelete

Feel free to share your thoughts too