Thursday, April 21, 2011

Random Observations for the Week

Yes, i have like 5 projects to work on but the internet just keeps calling my name so i figured i'd post a lil something before i go back to pretending to do some work.

Getting "Caught Out There"
I don't understand how people allow themselves to get caught out there. I have a friend that was messing with a whoooooooooooole lot of different girls at the same time. Im pretty sure they didn't all know about each other- some may have though (yes its that many girls). So one day, this guy decides to put himself on blast about the nice stuff one of his "friends" did for him (which included buying him things, taking him places, and flying out to visit him). Now this guy is wondering why all his OTHER "friends" have vanished. LOL. You can't be serious. What did you think was going to happen when you don't follow the rules of the game? There's only so long a chick- no matter how cool she pretends to be with being one of many- is gonna put up with it, especially when you're broadcasting your "pimp hand" to the world.

Obama and the tax cuts
So i don't normally discuss politics because its all mostly bullskittles and propaganda (here and worse in 9ja). But it really gets my goat when other people talk about politics when they have no clue what they are talking about. Take Obama and these tax breaks. The tax cuts from the Bush era have expired and Obama doesn't want to renew them (for lack of a better phrase) for the wealthy. I have a friend that is so up in arms about this. All i ever hear about is how Obama wants to take her money. So, i just ask, ok how do you figure Obama wants to take your money. This chick starts talking about the tax breaks. Now, what little i know about it is that the people who won't qualify for the tax breaks will have to make $200,000 a year ($250,000 as a couple). So im thinkin to myself:
"bitch, your broke ass doesn't make $200k!!! If you combined your income, your siblings income and your parents income you STILL wouldn't make $200k! So what the hell are u babbling about?!? If you are just being bandwagoner and talking shit because the damn Republicans, Tea Baggers Tea Party, KKK or whoever told u to then u need to get your ish together!"





Reading a new blog
The one thing i hate about discovering/following a new blog is all the old stuff that i missed out on reading. I hate when i start flipping through a new blog and find a post from like 2009 that i desperately want to comment on but it seems pointless 2+ years later :( 


4/20
So yesterday was 4-20: the (inter)national weed smokers day. People call in sick, ditch school, etc and spend the day smoking up. Whatever. Im on facebook looking at how many people are saying "Happy 4/20" and thinking you oughta be ashamed of yourself 20-something years old, got kids, and still talkin about gettin high like you're a teenager. SMH. I'd be interested to see how many people are gonna be hitting the unemployment line by the end of the week because I KNOW some people are gonna be doing surprise drug tests for the occassion lol.
letter posted on 4/19

9 comments:

  1. Really random observations!!
    #1 - E be like say the guy na noveau pimp. He will learn...
    #2 - The tea party hav got so many people brain washed that they talk from their asses. nuff said.
    #3 - I think you should still comment. I would. So long as the blogger is still active.
    #4 - Cyanide and Happiness are idiots lol!!

    ReplyDelete
  2. :) Same here! I have resorted to unplugging my internet cable (though seeing as I am back here it is obvious that that duznt really work).

    lol @ the cartoon picture 'why you no let me study' the guy looks all kinds of wrong lols!

    ReplyDelete
  3. The comic strip made me LOL.Anyways,when i was in the game,i was never caught,was very careful not to get caught,thanks to GSM.I ain't a player though!

    ReplyDelete
  4. Lady ngo, same here o! Internet no let me study. I checked in today at 2:30pm to type my coursework and where do I end up?? God help me! Exams are hours away!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Interesting issues, your friend moaning about tax breaks made me laugh the most. Is that notice about a drug test real? LOL..

    ReplyDelete
  6. lol i love your random observations! i also hate reading an old post on a recently discovered blog and having a lot to say about the topic but jst cos its so old, i dnt bother leaving a coment cos the owner might take ages to reply (if she ever does).
    and i jst cnt comprehend why a girl will even willingly accept to be one of the many side chicks a guy has. But forreals though, why was he surprised they left him?lol..no sensible girl wld be ok with seeing her man brag bout what his chicks do for him O_o

    ReplyDelete
  7. I feel you about reading new blogs oh. No point in commenting lol. Didn't know about the 4/20. And your male friend likes stress oh

    Adiya

    ReplyDelete
  8. Lool.. lovely post.
    it is always the ones with no clue that moans

    and your friend that is a pimp,
    that is so low..

    people getting high ? who set that day anyways lool

    ReplyDelete

  9. Indian sexy Sunny Leone Getting Fucked
    @
    @
    Desi Indian aunties pussy photo gellary
    $
    $
    Sexy Sunny Leone sexy hot xxx videos latest 2014
    !
    !
    Sunny Leone latest hot topless photo shoot
    @
    @
    Indian girls aunties boobs pussy photo gallery
    $
    $
    Hot sexy pictures photos girls without dress, showing her nudu
    !
    !
    Indian girl showing nude boobs ass photo after drink
    @
    @
    Desi womans nudu photos, sexy indian actors nudu
    $
    $
    Pakistani sexy & hot ACTRESS WITH WET SAREE
    !
    !
    sexy Pakistani & indian school Girls nudu photos














    --- --- ---
    ! ! ! ! ! !
    ! ! ! ! ! !
    ! ! ! ! ! !
    ! ! ! ! ! !
    ! ! ! ! ! !
    ----! !---- ---! !---- ----! !----
    --- --- --- --- --- ---
    -- -- -- -- -- --
    - - - - - -
    - - - - - -
    - - -
    CLICK ANY LINK OF BELOW TO SEE MORE HOT & SEXY PHOTO



    **Sunny Leone's Reaped Pussy In Her Bedroom**
    *
    *
    **Fucking Pussy of Katrina Kaif in Night Club**
    !
    !
    **Newly Married Indian Wife Naked In Hotel Room**
    #
    #
    **Cute And Sexy Wet Indian College Girl In Swimming Pool**
    *
    *
    **Hot Katrina Kaif's Boob Press In Party Shocking Real Photo**
    !
    !
    **Big Boobs Indian Aunty Nipple Slip Photo**
    #
    #
    **Tamil Actress Kajal Agarwal Group Sex Photo**
    *
    *
    **Before Doing First Sex Girls Pussy Photos**
    !
    !
    **Indian Bhabhi Self Nude Boobs Pussy Photo**
    #
    #
    **Nude Bengali Actress Subhashree Ganguly Boobs And Pussy Pics-**
    *
    *
    **Beautiful Pakistani Girl Nude Bathing**
    !
    !
    **Village Girl Show Boobs Pussy In Jungle**
    #
    #
    **Desi Nude Aunty Caught on Hidden Cam**
    !
    !
    **How to Lose Your Virginity Without Pain (Girls)**










    ………… /´¯/) click any link For Hot Photo
    ……….,/¯../ /
    ………/…./ /
    …./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
    /’/…/…./…..:^.¨¯\
    (‘(…´…´…. ¯_/’…’/
    \……………..’…../
    ..\’…\………. _.•´
    …\…………..(
    ….\…………..\.

    ReplyDelete

Feel free to share your thoughts too